شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۲۰:۱۳

فرمانده منطقه چهارم دریایی نیروی دریایی ارتش:
توانمندی‌های ارتش، موجب قوت قلب، امید مردم است

باشگاه خبری فراساحل: امیر دریادار دوم عرشه افشین رضایی حداد روز 3 آذرماه در آستانه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در راس هیاتی با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان انزلی و بازدید از ظرفیت‌های این رسانه اظهار کرد: بیان توانمندی‌های ارتش، موجب قوت قلب، امید و خشنودی مردم و ناامیدی دشمن است. وی ادامه داد: در سال‌های گذشته، ارتباط یگان‌های نظامی به ویژه ارتش با رسانه‌ها، سنتی و اندک بود اما طی سال‌های اخیر، این نگاه به شکل مثبتی تغییر پیدا کرد.

امیر دریادار رضایی حداد گفت: ما آنچه موجب قوت قلب نظام اسلامی و مردم شود را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم می‌رسانیم و از آنچه باید حفظ شود نیز، به خوبی حفاظت می‌کنیم. فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان گیلان تصریح کرد: رسانه‌ها از نظر صحت و صداقت در کار و انتقال امانت دارانه اطلاعات و اخبار، سرعت عمل و دامنه عملیات و فعالیت‌ها از سوی مردم مورد قضاوت و توجه قرار می‌گیرند که خبرگزاری جمهوری اسلامی در تمام این زمینه‌ها ، عملکرد خوبی داشته است.


فرمانده ناوگان شمال خاطرنشان کرد: امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارد و این الگویی برای همه ماست. وی یادآور شد: بسیاری از کارهای بزرگی که نیروی دریایی طی دوران دفاع مقدس انجام داد؛ ثبت، گزارش و مستندسازی نشد و اکنون، رویکردهای نیروی دریایی نسبت به رسانه و اطلاع رسانی بهینه شده و هرجا که لازم ببینیم، اطلاع رسانی خواهیم کرد.


امیر دریادار رضایی حداد تاکید کرد: در محدوده 20 درصد دریای خزر، از آمادگی خوبی برای دفاع از منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران برخوردار هستیم. وی با اشاره به بازدید ناوگروه روسیه از ایران و سفر اخیر ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران به روسیه اظهار کرد : امسال در دریای خزر به منظور آمادگی نیروها، تمرین دریایی انجام دادیم. فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی و نقش مهم آنها در حفظ کیان کشور افزود: یادواره شهدای نیروی دریایی را طی یکی دو ماه آینده برگزار خواهیم کرد.



  کد خبر : 819
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :